Opleidingsthema's:

Onze vaardigheidsopleidingen situeren zich in volgende domeinen:

  • Peoplemanagement
  • Commercieel - Verkoop - Klantgerichtheid
  • Interne en externe communicatie
  • Selfmanagement en veranderingsprocessen

Peoplemanagement

De manager is de draaischijf van zijn of haar team. Hiervoor dient zij/hij een aantal competenties te ontwikkelen. Dit zijn enerzijds competenties in functie van de medewerker en anderzijds competenties die gericht zijn op het team. Hieronder vindt u een aantal thema’s waarin wij een brede ervaring hebben.
Meer info hier

Commercieel - Verkoop

Klantgerichtheid is een belangrijke succesfactor van uw bedrijf of organisatie en een aandachtspunt voor elke medewerker. Natuurlijk ligt het zwaartepunt van de contacten met de klanten bij professionele commerciële medewerkers.
Hieronder vindt u een aantal thema’s waarin wij een brede ervaring hebben.
Meer info hier

 

Interne en externe communicatie

Naast slapen is communicatie de belangrijkste activiteit in onze samenleving.
Toch loopt deze communicatie binnen organisaties en bedrijven vaak niet optimaal en is ze vaak de oorzaak van stroeve verhoudingen met collega’s, leveranciers, leidinggevende, medewerker.
Hieronder vindt u een aantal thema’s waarin wij een brede ervaring hebben.

Meer info hier

Veranderingsprocessen en selfmanagement

Een goed organisatie-management zal tegelijk de efficiëntie van uw bedrijf verhogen en  de tevredenheid van uw medewerkers doen toenemen.
Hieronder vindt u een aantal thema’s waarin wij een brede ervaring hebben.

 

 Meer info hier