Peoplemanagement

De manager is de draaischijf van zijn of haar team. Hiervoor dient zij/hij een aantal competenties te ontwikkelen. Dit zijn enerzijds competenties in functie van de medewerker en anderzijds competenties die gericht zijn op het team. Hieronder vindt u een aantal thema’s waarin wij een brede ervaring hebben.

Meer info

    Vaardigheden voor elke leidinggevende

    • Verbale communicatie
    • Coachen of begeleiden van medewerkers
    • Situationeel leidinggeven
    • Motiveren en stimuleren van medewerkers
    • Assertiviteit
    • Functionerings- en evaluatiegesprekken
    • Teamwerking

    Advanced thema’s

    • Delegeren
    • Leidinggeven voor teamleaders en ploegbazen
    • Conflicthantering
    • Non-verbale communicatie of lichaamstaal als managementtool
    • Onderhandelen
    • Train-the-trainer
    • Interpersoonlijke stijl en interactiepatronen / roos van Leary
    • Peter- en meterschap binnen de organisatie